President Joe Bideni taasvalimiskampaania otsib meemiekspertiisi, et meelitada Z-generatsiooni valijaid.
Biden for President (BFP) kampaania avaldas töökuulutuse „Partner Manager“ jaoks. See inimene hakkab tegelema „igapäevaste toimingutega interneti tippsisu ja meemide lehekülgede kaasamisel“.
Bideni meeskond maksab Delaware'i Wilmingtonis asuvale meemijuhile 65 000 kuni 85 000 dollarit aastas. See palk on Indeedi andmetel veidi kõrgem kui USA digitaalsete turundajate keskmine palk.
Bideni meemiku peamine ülesanne on hallata suhteid digitaalmeediaettevõtete, podcasterite ja erinevate sotsiaalmeediaplatvormide „meemilehtedega“.
Bideni meeskond on meeme varemgi kasutanud. Nad võtsid 2022. aasta alguses kasutusele „Dark Brandoni“ lasersilmade meemi, et 81-aastane mees näiks internetiga kursis olevat.
Veebruaris rääkis Biden Seth Meyeri Late Night'i saates Dark Brandoni meemist. Ta ütles naljaga pooleks: „Ma pahandan selle peale,“ enne kui pani tumedad aviitor-päikeseprillid pähe.
Biden kandis päikeseprille uuesti ja mainis meemi aprillis toimunud Valge Maja korrespondentide õhtusöögil publiku hurraa saatel.
See samm on osa Bideni püüdlustest suhelda nooremate valijatega.
Paljud demokraadid on samuti muutnud oma seisukohti krüpto suhtes. See muutus näib järgivat Donald Trumpi toetust sellele, kui ta püüab võita hääli.
Ka Trump on meemidega tuttav. Tema 2023. aasta augusti röövpilt läks viiruseks pärast seda, kui ta Fultoni maakonna vanglas oma neljanda süüdistuse menetlemisel oli.
Tema kampaania hakkas kiiresti müüma T-särke, kruuse ja muid esemeid, millel on kujutatud karistusfoto. Detsembris andsid nad välja ka „MugShot“ mittekõrvaldatava sümboolika (NFT) kollektsiooni.
Mai alguses sai populaarsust Trumpi MAGA-teemaline memecoin pärast tema krüptopoolseid kommentaare.